Monday, May 3, 2010

Tutvustus

Üpris sageli ,kohtudes uute inimestega ,küsitakse meilt-kes sa oled ja kust sa tuled?

Vastuseks suudad sa eeldatavasti soravalt ja kiiresti ennast identifitseerida aga
sellised küsimusedvõiks panna meid tõesti mõtlema enda üle -kes ma siis olen?

Mitte need stampvastused ega rollid ,mida elus mängime, või oleme elu jooksul omaks võtnud,vaid,kes sa sisimas oled?
Tõe äratundmine ei pruugigi nii kerge olla...
Sisimas oleme paljuski seda,mida meie vanemad on meile õpetanud,ja nende vanemad neile ja nõnda ,lõpmatu aeg tagasi - sealt me tulemegi ja need me olemegi...

Lubage mul end tutvustada minu juurte kaudu-
minu vanavanemad:



Karl ja Ida:


Marie:


Üks pilt ütleb ju rohkem kui tuhat sõna.

Siin tegin ma pildiülekannet keraamikal.See on üpris uimastav tegevus,sest abivahendina sai kasutatud atsetooni.Peale eelpõletust on kasutatud angoobi ja lausa 4 glasuuri.





3 comments:

Eneli M said...

Tõesti armas tutvustus ja väga ilusad pildid keraamikas. Angela sa oled tubli!

Unknown said...

Aitäh!

Heli said...

Tänud jagamast! Oled suutnud sõnadesse ja savisse panna nii sügava sõnumi ...